Film inceleme puanı
10



  • Her su bir yol bulur kendine her daÄŸ bir toprak,her gökyüzü bir bulut ama sen benim gibi bir dost bulamazsın… SeÄŸmenden saray gözlüsüne…



  • Her ÅŸey yalan dolan bir SEN hariç SENÄ° düşününce tüm benliÄŸim yok oluyor iÅŸte o zaman aÅŸkımın uÄŸruna kurduÄŸum cümleler bile devrik oluyor.



  • Her zaman gül, hayata gülücük saç, gülmeyi benimse, Çünkü senin bir gülüşün için, Koca dünyada yaÅŸayan biri mutlaka biri vardır.



  • HissetmediÄŸin hisleri hissettiÄŸin zaman hissettiÄŸin his aÅŸktır.



  • Hiç sönmeyecek olan sevgimiz yavaÅŸ yavaÅŸ baÅŸlamıştı, Solmayacak bir gül olarak hafifçe açılmıştı, Gezdik,dolaÅŸtık çocukça oyunlar oynadık, Ama birbirimizden hiçbir zaman bıkmadık, Hatırlar misin ilk çıkışımızı,yüzünde hep o tatlı gülüsün, KeÅŸke dakikaları geçmeseydi bitmesini istemediÄŸim o günün..



  • Hüsranı bir tek yerde kabul ediyorum, yasamak varken yasayamamış olmakta.



  • Ä°nsanlar gelmeleriyle yanlizliklarini dağıtanları severler, gitmeleriyle kendilerini yalnız bırakanlara aşık olurlar.



  • Ä°nsanlar tanıdım ıyldızlar gibiydi, hepsi parlıyordu. Ama ben seni, güneÅŸi seçtim, bir güneÅŸ için bin ıyldızdan vazgeçtim. Sevgililer günümüz kutlu olsun!



  • Ä°stemem sevmeni artık unutulsun bu fasıl…Küllenir gün gelecek,yoksa bu ateÅŸ benide….Çok zamandan berridir özlediÄŸim buydu asıl…göremezsin ben uzaklarda iken gölgemize…elveda aÅŸkım



  • İçine düsen her hüzün damlası sana seni ne kadar çok sevdiÄŸimi hatırlatsın.



  • ask sözleri | aradıiğın güzel söz bizde



  • Kalbim kopsa yerinden avucuna atacağım elimden gelse ömrüne ömür katacağım yemin olsun toprakta bile meleklere seni anlatacağım



  • Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parçalayacak kadar asildir.



  • Kalbimde arama eski yerini sen gözümden akan sele karıştın.



  • Kalbimdeki aÅŸka, dudaklarımdaki gülüşe, akan göz yaÅŸlarıma, yalnızca sen laiksin.. Çünkü benim için çok özelsin aÅŸkım..



  • Kalbimi kırmak denize yazı yazmaya benzer, kırılan kalbimi düzeltmek ise gece güneÅŸe dokunmak kadar zordur.sen denize yazı yazdın simdi gece günesin dogmasını bekleeeeeeeee



  • Kalbimi kırmak suya yazı yazmak kadar zordur. Kalbimi düzeltmek ise gece doÄŸan güneÅŸe dokunmaya benzer. Sen o suya yazı yazdın.Åž imdi güneÅŸin doÄŸmasını bekle.



  • Kalmışsa…Aşıklara sor,aşığın artar deÄŸeri..Artar,fakat insana deÄŸer kalmışsa.



  • Kalem olsa dünyadaki bütün aÄŸaçlar ve bütün denizler mürekkep olsa senin ÅŸiirini yazamam yinede…



  • Kapatıyorum gözlerimi karanlığa doÄŸru bakıyorum, seni görüyorum karanlıkta, açıyorum gözlerimi birden kayboluyorsun, iÅŸte o zaman ben gidiyorum karanlığa doÄŸru, sessiz ve sensiz..



  • Kapının önünde aÅŸk yapma aÅŸkın gözü kördür ama komÅŸularınki asla.



  • Karanlık gecede önemli deÄŸildir ıyldızları görmek. Gündüzleri ıyldızları görmek marifet, aşık olmak önemli deÄŸil, bir ömür boyu sevebilmek marifet.



  • Karanlığın içinde kaybolup duran sen kimsin sen benim misin sustun söylemedin zaman zaman yüreÄŸime aydınlıklar saçan ben kimim ben senin miyim sustun söylemedin (Bir su tünelinde parlayan güneÅŸimsin bir buÄŸday tanesinde kaybolan düşümsün)



  • Kim bilir hangi aksam güneÅŸle beraber bende söneceÄŸim kim bilir hangi ellerden son suyumu içeceÄŸim belki göremeden öleceÄŸim fakat yinede seni ‘EBEDÄ°YEN SEVECEÐİM’



  • Kimsin sen? Yasamak isteyip de yasayamadığım umutlarım, farkında olmadan ıyllardır beklediÄŸim mi? Kimsin sen? Sen benim sevdiÄŸimsin, sevdiÄŸimi söyleyebildiÄŸim…



  • Kimsin sen? yaÅŸamak isteyiÅŸte yaÅŸayamadığım umutlarımsın.. ıyllardır beklediÄŸimsin belki de… kimsin sen? sen benim sevdiÄŸimsin.. sevdiÄŸimi söyleyebildiÄŸimsin..



  • Korkma!Sakın sevmekten korkma.KurÅŸun sesi kadar hızlı geçer yaÅŸamak ama öylesine zor ki kurÅŸunu havada sevdaıy sıcacık yürekte tutmak..



  • Kuyruklu ıyldızlar vardır, dünyaya yetmiÅŸ ıylda bir gelirler. Ä°nsanlar onu hayati boyunca belki bir kez görürler. Ben o ıyldızı gördüm, o da sensin bir tanem.



  • KüÇüK KELEBEGIN TüL KANATLARININ PIRILTILI TOZLARI PARMAK UÇLARIMA KARISTI ONLAR ORDAN NE ZAMAN UÇARLAR SEN YüREGIMDEN NE ZAMAN?



  • Küçüktüm, adam olmadı dediler, adam oldum, sevmedi dediler, sevdim, uÄŸruna ölmedi dediler, öldüm, iÅŸ iÅŸten geçti, dediler…



  • Kırıyorsa sözlerim susarım bir daha konuÅŸmam.rahatsız ediyorsa varlığım ölürüm karşına çıkmam.rahatsız eden sevgim ise;üZGüNüM ONA ENGEL OLAMAM…



  • Maviler giyer bulut olurum, yeÅŸiller giyer bahar olurum, bakarsın bir gün beyazlar giyer senin olurum.



  • Meleklerin saçları salkım salkım, havada dondurmadan kaleler ve her yerde kuÅŸtüyü vadiler.



  • Mutlu olmaıy biliyorsan, sevmeyi bileceksin gerçekten seviyorsan, ömrünü vereceksin.



  • Mürekkepten denizler, kağıttan gemiler yaptım. Sonra ismini her yere yazdım. Ä°smini yazınca seni sevdiÄŸimi sandın, ben seni sevmedim sana taptım!..



  • NASIL DOLDURDUYSAN HAYATIMI VARLIGINLA, BENDE YAZMAK ISTERIM ADIMI DEFALARCA DUDAKLARIMLA DUDAKLARINA.



  • Nasıl ki uzaktaki ıyldız parlak gelirse insana, uzakta olduÄŸun için tutkunum sana! Hani en güzel aÅŸklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduÄŸun için tutkunum sana.



  • Ne GüneÅŸi Ä°stiyorum Karanlığıma Ne De ıyldızları Ä°stiyorum Gece Yarılarında… Çok DeÄŸil Bir Tek Seni Ä°stiyorum Yalnızlığıma!!!



  • Ne aradıysam bilki sende bulmuÅŸum Senden öncesi yoktu seninle var olmuÅŸum Sende bütün özlemler Sende bütün gelecek Beni bende arama Ben artık sen olmuÅŸum.



  • Ne hasta bekler sabahı , Ne taze ölüyü mezar, Ne de ÅŸeytan bir günahı , seni beklediÄŸim kadar… Geçti istemem gelmeni, YokluÄŸunda buldum seni, Bırak vehmimde gölgeni ,Gelme artık neye yarar…





  • AÅŸk Sözleri 3

    yorum yapmayı unutmayınız

    Reklam


    Reklamı Kapat


    Reklamı Kapat


    x Kapat

    Tek Part izle, Tek Parça izle, Otomatik Geçiş izle, Online izle, HD izle, Donmadan izle, Tek Link izle, Filmi HD izle, Full HD izle, Hemen izle, Hızlı Seyret, Türkçe Dublaj izle1 Film İzleyek | Online Tek Parça HD Film izle | hd filmi seyret net | Tek Part Film İzle | film izle | bağlan direk | HOPPAK | 1 yeni mesaj | APK Download | Facebook Kapak Resimler | farklı ve ilginç bilgileri bul | kapak resimler sitesi | hoppak.com